Trinac POLSKA

Trinac

Do budowy nowego biurowca u zbiegu ulic Dolnej i Sobieskiego w Warszawie firma HOCHTIEF Polska wynajęła dwa żurawie wieżowe naszej firmy. W tym miejscu ma powstać nowy budynek z 15 kondygnacjami (w tym 5 piętrowy parking podziemny).

Pierwszy żuraw wieżowy został zmontowany w połowie września 2010, drugi - w marcu 2011.

Kompleks biurowy Mokotów Nova będzie się składał z trzech budynków biurowych. Projekt inwestycji przewiduje budowę od siedmiu do dwunastu kondygnacji, w tym trzy kondygnacje podziemne jako parking.

Udział STREIF Baulogistik Polska w realizacji inwestycji to najem czterech sztuk żurawi wieżowych marki Liebherr.

Budowa budynków Centrum Języków Obcych oraz Biblioteki Głównej wraz z Uniwersyteckim Centrum Danych w Kielcach przy ul. Świętokrzyskiej.

W projekcie biorą udział 4 żurawie wieżowe STREIF Baulogistik Polska.

Budowa Centrum Handlowego Futura Park to inwestycja o łącznej powierzchni handlowej 42 tys. mkw. Kompleks będzie mieścić się w Modlniczce k. Krakowa, w pobliżu wjazdu na autostradę A4. Dwupoziomowy kompleks składa się z centrum wyprzedażowego outlet Factory oraz tradycyjnego parku handlowego. Projekt przewiduje także parking, który zapewni 1400 miejsc postojowych.

Futura Park będzie pierwszym centrum wyprzedażowym w Małopolsce.

W inwestycji bierze udział 5 żurawi wieżowych, należących do STREIF Baulogistik Polska. Futura Park zostanie oddany do użytku w III kwartale 2011 roku.

Budowa terminala pasażerskiego nr 3 w Łodzi to inwestycja realizowana przez HOCHTIEF Polska. Hala nowego terminala składać się będzie z trzech kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej. Zabudowa zajmie powierzchnię 8 308 mkw. Terminal zostanie wyposażony w wieżę kontroli lotów o wysokości 22,95 m, powierzchnię do obsługi pasażerów, sortownię bagażu oraz powierzchnię garażową.

Nasza rola w projekcie to najem 4 sztuk żurawi wieżowych.

Od 2008 roku sprzęt STREIF Baulogistik Polska brał udział w inwestycji budowy nowego Stadionu Narodowego w Warszawie. Stadion jest zaprojektowany na 55 tys. miejsc.

Udział STREIF Baulogistik Polska w tej inwestycji to najem 10 sztuk żurawi wieżowych.

Jeszcze na etapie przetargu okazało się, że jako jedyni w Polsce dysponujemy bazą przeznaczonych na wynajem żurawi wieżowych, zdolnych obsłużyć tak wielkie przedsięwzięcie.

Projekt budowy Terminala Międzynarodowego Portu Lotniczego we Wrocławiu obejmowała wznoszenie betonowych ścian, stropów wznoszonego obiektu oraz fragmentarycznie stalowej konstrukcji dachu, zawierającej liczne przeszklenia. Powierzchnia nowej budowli wyniosła 40 tys. mkw. Po zakończeniu inwestycji z lotniska we Wrocławiu może korzystać nawet 3,2 miliona osób rocznie.

STREIF Baulogistik Polska świadczyła usługę najmu pięciu żurawi wieżowych różnych typóworaz zabezpieczał obsługę operatorską dla wszystkich żurawi. Dodatkowo zabezpieczaliśmy operacje od strony logistycznej (transporty, montaże, demontaże).

Sprzęt STREIF Baulogistik Polska znajduje się także na terenie inwestycji jednego z naszych stałych klientów - firmy Ghelamco Poland. Firma realizuje inwestycję zabudowy wysokościowej i budowy budynku mieszkalnego przy ulicy Woronicza w Warszawie. Kompleks mieszkaniowy to inwestycja loftowa Woronicza Qbik, składająca się z 346 lokali, w tym 187 dwupoziomowych loftów i 159 mieszkań jednopoziomowych.

W projekcie bierze udział pięć żurawi wieżowych STREIF Baulogistik Polska.

Rozbudowa Galerii Handlowej Echo w Kielcach to inwestycja realizowana przez firmę Eiffage Budownictwo Mitex. Na jej zlecenie w inwestycji bierze udział 5 żurawi wieżowych STREIF Baulogistik Polska.

Dodatkowo nasz żuraw samojezdny Terex Demag AC 200 pracował przy montażu klimatyzatorów w wykańczanej Galerii Echo w Kielcach.

Trudność dostępu do docelowego miejsca posadowienia klimatyzatorów wymagała rozwinięcia wysięgnika do jego pełnej długości, wynoszącej 67,8 m, a także użycia 17-metrowego bociana. Przy jednostkowej masie podnoszonych obiektów około 4 ton konieczne było zamontowanie do naszego dźwigu samochodowego pełnego obciążenia balastami, czyli 68,5 tonami dodatkowego ciężaru.

Projekt rozbudowy Międzynarodowego Portu Lotniczego w Warszawie, realizowany jest przez HOCHTIEF Polska. Główne prace budowlane dotyczą dokończenia budowy Terminalu 2, dokończenia pirsu centralnego i południowego oraz wyposażenia lotniska w systemy techniczne.

Przedmiotem projektu po naszej stronie był najem 3 żurawi wieżowych klasy LH 90EC.

Polityka prywatności     TRINAC GmbH

Copyright © 2018 TRINAC Polska