Trinac

Budowa Centrum Handlowego Futura Park to inwestycja o łącznej powierzchni handlowej 42 tys. mkw. Kompleks będzie mieścić się w Modlniczce k. Krakowa, w pobliżu wjazdu na autostradę A4. Dwupoziomowy kompleks składa się z centrum wyprzedażowego outlet Factory oraz tradycyjnego parku handlowego. Projekt przewiduje także parking, który zapewni 1400 miejsc postojowych.

Futura Park będzie pierwszym centrum wyprzedażowym w Małopolsce.

W inwestycji bierze udział 5 żurawi wieżowych, należących do STREIF Baulogistik Polska. Futura Park zostanie oddany do użytku w III kwartale 2011 roku.

Od 2008 roku sprzęt STREIF Baulogistik Polska brał udział w inwestycji budowy nowego Stadionu Narodowego w Warszawie. Stadion jest zaprojektowany na 55 tys. miejsc.

Udział STREIF Baulogistik Polska w tej inwestycji to najem 10 sztuk żurawi wieżowych.

Jeszcze na etapie przetargu okazało się, że jako jedyni w Polsce dysponujemy bazą przeznaczonych na wynajem żurawi wieżowych, zdolnych obsłużyć tak wielkie przedsięwzięcie.

Projekt budowy Terminala Międzynarodowego Portu Lotniczego we Wrocławiu obejmowała wznoszenie betonowych ścian, stropów wznoszonego obiektu oraz fragmentarycznie stalowej konstrukcji dachu, zawierającej liczne przeszklenia. Powierzchnia nowej budowli wyniosła 40 tys. mkw. Po zakończeniu inwestycji z lotniska we Wrocławiu może korzystać nawet 3,2 miliona osób rocznie.

STREIF Baulogistik Polska świadczyła usługę najmu pięciu żurawi wieżowych różnych typóworaz zabezpieczał obsługę operatorską dla wszystkich żurawi. Dodatkowo zabezpieczaliśmy operacje od strony logistycznej (transporty, montaże, demontaże).

Sprzęt STREIF Baulogistik Polska znajduje się także na terenie inwestycji jednego z naszych stałych klientów - firmy Ghelamco Poland. Firma realizuje inwestycję zabudowy wysokościowej i budowy budynku mieszkalnego przy ulicy Woronicza w Warszawie. Kompleks mieszkaniowy to inwestycja loftowa Woronicza Qbik, składająca się z 346 lokali, w tym 187 dwupoziomowych loftów i 159 mieszkań jednopoziomowych.

W projekcie bierze udział pięć żurawi wieżowych STREIF Baulogistik Polska.

Rozbudowa Galerii Handlowej Echo w Kielcach to inwestycja realizowana przez firmę Eiffage Budownictwo Mitex. Na jej zlecenie w inwestycji bierze udział 5 żurawi wieżowych STREIF Baulogistik Polska.

Dodatkowo nasz żuraw samojezdny Terex Demag AC 200 pracował przy montażu klimatyzatorów w wykańczanej Galerii Echo w Kielcach.

Trudność dostępu do docelowego miejsca posadowienia klimatyzatorów wymagała rozwinięcia wysięgnika do jego pełnej długości, wynoszącej 67,8 m, a także użycia 17-metrowego bociana. Przy jednostkowej masie podnoszonych obiektów około 4 ton konieczne było zamontowanie do naszego dźwigu samochodowego pełnego obciążenia balastami, czyli 68,5 tonami dodatkowego ciężaru.

Projekt rozbudowy Międzynarodowego Portu Lotniczego w Warszawie, realizowany jest przez HOCHTIEF Polska. Główne prace budowlane dotyczą dokończenia budowy Terminalu 2, dokończenia pirsu centralnego i południowego oraz wyposażenia lotniska w systemy techniczne.

Przedmiotem projektu po naszej stronie był najem 3 żurawi wieżowych klasy LH 90EC.

Na północnym brzegu Malty trwają prace nad budową jednego z największych parków wodnych w Polsce - Term Maltańskich. Przeszklony obiekt stanie naprzeciwko południowego brzegu jeziora. Firma ALSTAL zakończy pracę najpóźniej do końca sierpnia 2011 roku. Po zakończeniu inwestycji z Term będzie mogło korzystać do 5,5 tysiąca osób.

W realizacji inwestycji brało udział 4 żurawie wieżowe STREIF Baulogistik Polska - 3 żurawie klasy Liebherr 112 EC-H oraz żuraw klasy Potain MD 285 B.

Budowa budynków Centrum Języków Obcych oraz Biblioteki Głównej wraz z Uniwersyteckim Centrum Danych w Kielcach przy ul. Świętokrzyskiej.

W projekcie biorą udział 4 żurawie wieżowe STREIF Baulogistik Polska.

Wraz z firmą HYDROBUDOWA S.A. braliśmy udział w rozbudowie Stadionu Lech w Poznaniu. Było to prestiżowe zlecenie, jakim jest pierwszy w Polsce stadion, który spełnia wymogi federacji FIFA i UEFA.

Projekt wymagał zastosowania 6 żurawi wieżowych - 4 sztuk klasy Liebherr 550 EC-H20 i jednego klasy Potain MDT 222 J12 oraz Peiner SK415-20, który jest własnością głównego wykonawcy.

Budowa terminala pasażerskiego nr 3 w Łodzi to inwestycja realizowana przez HOCHTIEF Polska. Hala nowego terminala składać się będzie z trzech kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej. Zabudowa zajmie powierzchnię 8 308 mkw. Terminal zostanie wyposażony w wieżę kontroli lotów o wysokości 22,95 m, powierzchnię do obsługi pasażerów, sortownię bagażu oraz powierzchnię garażową.

Nasza rola w projekcie to najem 4 sztuk żurawi wieżowych.

Polityka prywatności     TRINAC GmbH

Copyright © 2020 TRINAC Polska